poniedziałek, 26 maja 2014

Zwiastun + Koniec Częsci Pierwszej!

Na początek wszystkim chciałam pokazać mój cudowny zwiastun bloga który otrzymałam od Luny z Bajkowych Szablonów za co jestem jej bardzo wdzięczna.


Po drugie wraz z tym zwiastunem pragnę również ogłosić uroczysty koniec części pierwszej. Mogę wam tylko powiedzieć, że po drugiej części możecie się spodziewać jeszcze więcej akcji, bo zwrotów akcji i niespodziewanych zdarzeń będzie wiele. Chciałam również gorąco podziękować moim czytelnikom czyli Alice McGoodnes, Evenstran, Elose, Laurce i Artistic Smile za wasze komentarze i poświęcenie względem tygo, że wytrzymałyście ze mną te miesiące. Rodział 17 czyli 1 Rozdział części drugiej pojawi się 06.06. I na koniec mam niespodziankę. Mogę wstawić na bloga swoje zdjęcie, ale muszę wiedzieć, że chcecie. Jeśli będą pod tą notką chociaż trzy komentarze, że chcecie mnie zobaczyć, to wstawie swoje zdjęcie!

3 komentarze:

  1. O wow, jaki cudny zwiastun. :) Po prostu boski. :) Mam nadzieję, że druga część szybko się pojawi, bo kocham Twój styl pisania i tą opowieść. :) I co z Luną? :) Jejkuu, tyle pytań teraz w mojej głowie. :* Jestem pewna, że II część będzie tak samo (a może jeszcze bardziej) ekscytując jak pierwsza. :) Weny życzę :* i ogólnie wszystkiego dobrego, w tym czasie wystawiania ocen. :* Pozdrawiam cieplutko,
    Twoja czytelniczka Evenstar

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zwiastun! :D Czekam z niecierpliwością na kolejną część! :D
    I z chęcią zobaczę Twoją mordkę, hahah. :D
    Pozdrawiam. <3
    we-have-immortality-tvd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten zwiastun! :) Dopiero zaczęłam nadrabiać część pierwszą ale już mogę powiedzieć, że świetnie piszesz. :)

    Zapraszam do mnie: http://zaginony-element.blogspot.com/
    Właśnie zaczęłam pisać opowiadanie i liczę na twoją opinię :D

    Przy okazji gdyż jestem tu nowa, a twój blog mi się spodobał to nominuję Cię do Liebster Award (szczegóły znajdziesz u mnie w notce "Nominacje" na blogu wymienionym wyżej :D )

    Zdecydowanie będę zaglądać częściej! ;).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy